Již 30 let patříme k předním českým výrobcům nábytku. Dodáváme vlastní řešení kancelářských a komerčních interiérů do mnoha významných firem v Česku a v zahraničí. Náš sortiment obsahuje ucelenou nabídku typových řad. Jedná se o standartní nábytek pro referentská pracoviště, velkoplošné kanceláře, call centra, mobilní a variabilní pracoviště a recepce. Součástí naší nabídky je také elegantní nábytek pro top management. Naše komplexní portfolio produktů doplňuje sortiment skupiny předních evropských výrobců sedacího nábytku - Dauphin HumanDesign® Group. Jsme exkluzivním partnerem této skupiny pro český trh..
Založení společnosti ROVI s.r.o. s předmětem činnosti Kovářská výroba. 5 pracovníků, dosažený obrat 3 miliony Kč.
Nákup výrobní haly a zahájení výroby kancelářského nábytku. Vyvzorování a zahájení výroby prvního typu kancelářského stolu s kovovou konstrukcí. Program nesl název Stella Rovi, 10 pracovníků. Roční obrat 30 miliony Kč.
Sériová výroba kancelářského nábytku Stella Rovi. V listopadu 1992 byla podepsána Smlouva o spolupráci a do společnosti vstoupil zahraniční partner, společnost Schärf GmbH. Roční obrat 46 mil. Kč.
Ustavení společného podniku Schärf-ROVI s.r.o. Krouna. Byla zahájena výroba stolového systému Euro Office jako první výrazný výsledek vstupu strategického partnera. Byla také zahájena výroba programu Konference Office. 15 zaměstnanců. Roční obrat 57 milionů Kč.
Výstavba nové výrobní haly a administrativních prostor v Krouně, zvětšení výrobní plochy o 2200m2, v prosinci byl zahájen provoz na celkové ploše 3 500 m2. 25 zaměstnanců. Roční obrat 120 milionů Kč
Byl rozšířen výrobní program o nové řady: Ergo 100, Ergo Boss, Secur a Capri. V květnu byla dokončena administrativní budova společně s výstavní plochou výrobků společnosti. Také byla překročena hranice „malé“ společnosti, tzn. počet 25 zaměstnanců. Roční obrat: 157 milionů Kč
Rozšíření výrobního programu o EURO 2000 a SAN-REMO. Roční obrat 218 mil. Kč
Zahájena výroba nového ekonomického výrobního programu ETK Office. Roční obrat 230 mil. Kč
Zahájena výroba nového stolového programu Falco Office a nových skříní Značky Cargo. V červnu obdržela firma certifikát o nezávadnosti výrobků dle ČSN 49-0030. Roční obrat společnosti 209 mil. Kč
Zpracování knihoven pro podporu prodeje v systému ARCON. Roční obrat 208 mil. Kč
Ustavení dozorčí rady společnosti. Zahájení výroby nové řady No Limits a také převzatého systému paravanů s hliníkovými profily od francouzské firmy Meyer. Roční obrat 197 mil. Kč
Zahájena výroba stolového systému Value. Zavedení nového informačního systému K2 ve společnosti. V červnu byla založena dceřiná společnost SITAG Česká republika. V říjnu společnost získala certifikát „EKOLOGICKY ŠETRNÝ VÝROBEK“. Roční obrat 212 mil. Kč
Zahájena výroba ekonomického nábytkového systému Classic Office. Instalace kompletní technologie pro výrobu dřevotřískových dílců a rozšíření výrobních prostor. V květnu společnost získala certifikát ISO 9001:2001
Vybudování nového skladu velkoplošného materiálu. Dále byly zakoupeny 2 nové NC stroje (olepovačka hran SCM a formátovací pila SCM).
Změna názvu společnosti Schaerf-Rovi na Samas Česká republika spol s r.o.
Získání certifikátu ISO 14001:2005
Získání certifikátu OHSAS 18001:1999
Rozšíření výrobních prostor dceřiné společnosti Samas Chair Components s.r.o.
Obdrželi jsme značku „Česká kvalita NÁBYTEK“
Odkup obchodního podílu firmy od německého vlastníka v režimu MBO. Prodej dceřiné společnosti MiRa chairs s.r.o. (Samas Chair Components s.r.o. ) v režimu MBO. Změna názvu společnosti na Mias OC spol. s r.o.
Založení skupiny office concept. Uzavření exkluzivního partnerství pro český trh se skupinou výrobců kancelářského sezení Dauphin HumanDesign® Group. Vstup na německý trh a obnovení spolupráce na slovenském trhu.
Zisk německého certifikátu GS Zeichen. Rekonstrukce showroomu v Praze.
Nákup olepovacího stroje BIESSE EDGE
Nákup frézovací, vrtací a olepovací CNC Biesse Rover 1950 G Edge
Vydání dat pro podporu prodeje a plánování do programu pCon
Wir sind und wollen
Teil der Natur sein
„Wir legen großen Wert darauf, dass unsere Produkte aus widerstandsfähigen Werkstoffen erzeugt sind. Gleichzeitig bemühen wir uns, zur Herstellung Methoden zu benutzen, die keinen negativen Einfluss auf die Umwelt haben.
Bei der Herstellung unserer Büromöbel verwenden wir Technologien und Methoden, die keine negativen Auswirkungen auf die Umwelt haben. Dies wird durch die vom Umweltministerium verliehene Auszeichnung für umweltfreundliche Produkte bestätigt. Dies garantiert, dass unsere Produkte während ihres gesamten Lebenszyklus, d. h. von der Herstellung über die Nutzung bis zur Entsorgung, umweltfreundlich sind.
Wir sind seit 2015 nach ISO 14001 zertifiziert.
Wir sind uns bewusst, dass wir unsere Natur für künftige Generationen erhalten müssen, und engagieren uns daher aktiv für die Wiederherstellung der umliegenden Landschaft. Im Jahr 2021 haben wir ein Projekt zur Begrünung in unserem Dorf Krouna durchgeführt.
"Machen Sie nicht nur Ihren Arbeitsplatz erfolgreich, sondern auch Ihre Einstellung zur Nachhaltigkeit unserer Welt"